مقالات

بهترین ست کتونی مردانه سفید با لباس های مختلف

باید اهمیت ویژه ای به استایلتان بدهید و برای آن ارزش قائل باشید. هر لباسی را با هر کفش و کتونی نپوشید و در ست کردن آنها با هم همیشه خلاقیت به خرج درهید. به همین دلیل است که ما در این مقاله می خواهیم بهترین ست هایی که می توانید با لباس های مختلف و کتونی سفید مردانه به وجود آورید را به شما عزیزان معرفی کرده و نشان دهیم.

به این دلیل کتانی و کفش اسپرت رنگ سفید را برای این مقاله انتخاب کردیم، زیرا یکی از پر طرفدار ترین کفش هایی که در حال حاضر در بازار وجود دارد و دختر خانم ها و پسر های جوان بسیار زیادی به آن علاقه دارند، کتونی سفید مردانه است. اگر تاریخچه این رنگ کفش سفید جدید نیست و به سال ها قبل باز می گردد، اما این روز ها نسبت به سال ها قبل طرفدار های بیشتری دارد. اگر شما هم می خواهید از مد رز عقب نیافتاده و با تیپ و استایلتان حرفی برای انتقال به مخاطبتان داشته باشید. پس این ست های زیبایی که در ادامه به شما معرفی خواهیم کرد را به یاد داشته و در استایل روزمره تان بگنجانید.

چرا باید کتونی سفید رنگ داشته باشید؟

جدای از این موضوع که پوشیدن کتونی های سفید رنگ ترند این روز های دنیای مد و فشن است و اگر به بروز بودن از لحاظ استایل و قیافه اعتقاد دارید باید حتما یک جفت از آن را داشته باشید. ست هایی که با کتونی های سفید برای استایل های مردانه می توانید سر هم کنید از زیبایی بسیار خاصی برخوردار هستند، افرادی که کفش های سفید به پا می کنند و می پوشند، معمولا از نظر مخاطبان و افراد متقابلشان از اعتماد بیشتری برخوردارند زیرا جسارت متفاوت بودن دارند. علاوه بر این پوشیدن کتونی و کفش سفید نظاط و سرزندگی خاصی به افراد داده و معمولا آن ها را جوان تر نشان می دهد.

تاریخچه کتانی و کفش سفید

هیچ فرد زنده ای را نمی توان یافت که سن او مربوط به دوره قبل از استفاده از کفش های سفید رنگ باشد. به عبارتی این ترند این سال ها را می توان در مد و فشن سال ها قبل یعنی حدود ۲۰۰ سال پیش نیز یافت. زمانی که کفش ها ساده تر بودند. مدل هایی که در سال های ۱۸۰۰ به عنوان کفش های آن روز ها مورد توجه خانم ها، دختر ها، پسران و آقایان بود کفش های plimsolls بودند که به دلیل راحتی بسیار در پوشیدن و راه رفتن با آنها، امروزه نیز ترند هستند و استفاده می گردند.

plimsolls

در واقع اولین کتونی سفید مردانه، این کفش های سفید رنگ بودند. اما همانطور که می دانید مد و فشن دوره ای است و چرخشی و ممکن است مد و استایلی که در دوره ای ترند بوده مجدد نیز ترند گردد. قضیه مربوط به کفش های اسپرت و کتونی های سفید رنگ نیز به این صورت است. با این حال و به دلیل ترند بودن آنها، بهتر است استایل ها و ست هایی که در ادامه با انواع کتونی سفید مردانه قابل پوشیدن و استفاده است را بشناسید.

و اما ست کردن کفش و کتونی سفید مردانه

اما کتونی سفید چه مدل هایی هستند؟ با چه لباس هایی قابل ست کردن می باشند و چگونه باید آن ها را پوشید. این ها سوالاتی هستند که در ذهن همه شما نقش بسته و شما به دنبال جواب برای آن در این مقاله می گردید. نکته ای که در پوشیدن این کفش ها وجود دارد این است که به دلیل سادگی ظاهری موجود در آنها، استایلی که همراه با آنها نیز می پوشید و لباس هایی که برای ست کردن با کتونی سفید رنگتان انتخاب می کنید باید یا با رنگ مشابه باشند و یا رنگ های خنثی. به عبارتی بهتر است از رنگ های جیغ و یا لباس های شلوغ با این این کفش ها خودداری کنید.

ست کردن کفش سفید مردانه با استایل رسمی

حتما شما هم این روز ها در شبکه های اجتماعی مختلف دیده اید که بسیاری از تازه عروس و داماد ها همراه با لباس رسمی عروسیشان ونس ها و کفش ها و کتونی های سفید رنگ می پوشند. بله درست است، این یک ترند جهانی است و حقیقتا ست کردن کت و شلوار رسمی با یک کتونی سفید مردانه می تواند استایل متفاوت و البته زیبایی به وجود آورد.

ست کتونی سفید مردانه با انواع لباس

با کمی جستجو در صفحات مختلف وب و شبکه های اجتماعی می بینید که آقایان مختلفی لباس های رسمی و کت و شلوارشان را همراه با کتونی ونس سفید می پوشند. برای درست کردن یک استایل زیبا، همانگونه که در تصاویر زیر می بینید. می توانید پیراهن سفید رنپی زیر کتتان پوشیده و بدین ترتیب کتونی سفید مردانه ای را نیز با آنها ست کنید.

برای رنگ کت و شلوار نیز نگران نباشید. بر خلاف حرفی که در پاراگراف های قبلی زدیم. هر رنگ کت و شلواری را می توانید با کتونی های سفید مردانه ست کنید. کافیست رنگ کراوات با رنگ کت و شلوار یکی باشد و پیراهنی هم که زیر کت می پوشید سفید رنگ باشد.

ست کتونی سفید مردانه با انواع لباس

و اما استایل نمیه رسمی ست کتونی سفید مردانه

همانطور که در پاراگراف قبلی خواندید، ست کتونی مردانه سفید با کت و شلوار و استایل های تمام رسمی بسیار زیبا است، حال تصور کنید که مدل شلوار را به یک شلوار اسپرت تر پارچه ای کوتاه و کمی هم چسب تر عوض کرده و حال یک کت پشمی با یک یا دو پرده رنگ روشن تر و یا تیره تر ( متفاوت با رنگ شلوار ) اما هر دو خنثی و غیر جیغ نیز بر روی یک تیشرت سفید و یا رنگ دیگر اما روشن به تن کنید و کفش هایتان نیز یک کتونی سفید مردانه زیبا باشد. این استایل نیمه رسمی می تواند اعتماد به نفس شما را به بالاترین حد ممکن رسانده و شما را زیبا تر از هر وقت دیگری نشان دهد.

ست کتونی سفید مردانه با انواع لباس

ست کتونی سفید مردانه با انواع لباس

ست کتونی سفید مردانه با استایل کژوال

و اما آخرین استایلی که با کتونی های سفید می توانید داشته باشید، استفاده از پیراهن و یا شلوار جین آبی رنگ همراه با کتونی سفید است. این استایل در واقع بسیار اسپرت و زیبا و در عین حال با وقار و شیک و مینیمال است و می تواند شما را بسیار زیبا جلوه دهد. اگر به استایل های رسمی و نیمه رسمی علاقه ای ندارید، این استایل کژوال و اسپرت می تواند بهترین انتخاب برای شما باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *